Kitabı okurken sonuyla ilgili teoriler üretip, Harlan Coben bu sefer beni şaşırtamayacak diye düşünmek çok büyük bir hataymış :D
Kitabı bitirdikten sonra bir müddet elinizden bırakamayacağınız oldukça şaşırtıcı bir kurgu.
Paulo Coelho' ya bir kez daha hayran olmama neden olan son derece sıradışı bir hikaye.Sonunda okuru önce endişelendirip daha sonra son derece mutlu etmiş:)