“Gözleri olan insanlar mutluluğun ne olduğunu bilemezler.”dedim bir süre sonra.
“O zaman ben,gözlerim olmadığı için duyabilme mutluluğunu biliyorum.”diye cevap verdi.
“Benim demek istediğim, insanoğlu bu dünyayı çirkinleştiren, kirleten, acı veren günahlar ve düzensizliklerden çok, güzelliği, refahı, düzeni ve ahengi sağlayan şeyleri hayal eder...”
“Siz hiç dağa çıktınız mı?”
“Evet.Ya sen, Dips ?”
“Bir kez ama tepesine çıkmadım. Aşağıda durup yukarı baktım. Bence, her çocuğun tırmanacak bir dağı olmalıdır.Ve bence,her çocuğun gökyüzünde yalnızca kendinin olan bir yıldızı olmalıdır.Bence yine her çocuğun, kendine ait bir ağacı olmalıdır.Bence böyle olması gerekir.”