Caminin önündeki çeşmede üniformalı 2 polis abdest alıyordu.Bellerinde sarkan kocaman silah dikkatimi çekti.Adamların yüzlerini iyi seçemiyordum,ama az sonra Tanrıdan bağışlanma dileyeceklerini biliyordum.İşte o günah çıkarma anı ile kemerlerindeki silahlar birbirlerine tam bir zıtlık oluşturacaktı.Yok etmenin aracı olan tabancalarla Yaradanin huzuruna varmak.'Öldürmeyeceksin!' diyen Tanrının huzuruna ölüm getiren araçla çıkmak.