bürokrasiyi mizahi dil ile çok iyi anlatmış ve günümüz insanlarının karakterine ayna tutmuş güzel akıcı bir kitap. finali daha iyi bağlanabilirdi tabi..
İlk defa bir kitabı okurken bu kadar yoğun bir duyguya kapıldım. O anları resmen hissettim. Özellikle birinci bölüm başlı başına şaheser. Namık Kemal güzel adamsın vesselam.
Behzat Ç.'nin yazarı olduğu için, kitabı alıp, büyük bir hevesle okumaya koyuldum. Ama az bir sayfa teşkil etmesine rağmen zorla bitirdim. Tamamen zaman kaybı bir kitap.