Ömer Dilbaz

Ömer Dilbaz
@gurbetadam
Yaşamınızın kontrolü sizde değil.Öyle olduğunu düşünebilirsiniz, ama yanılıyorsunuz.Elbette ki kendi kararlarınızı kendiniz vermekte özgürsünüz.Bu kitabı kapatabilirsiniz.O sandalyede oturmaya devam edebilirsiniz.Ya da gözlerinizi oymak gibi çılgınca bir şey yapabilirsiniz
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Bazı hikâyeler yarım kalmaz… İnsan, içinde taşımaya devam eder.”
Alıntı
Kötüler kötüydü. Kötülük nasıl tanımlanır ki? Kötü, kötüdür - her yerde, her cinste, her ülkede. Hayat bir çiçek dürbünü gibi, her sallayışta bambaşka resimler çıkarır karşına. Bir an gelir, baba çocuğunu değil, daha yeni yürümeye başlamış minik bir kız çocuğu ba­basını kurtarır. Devletlerin temsilcilerini, üniformaların ardına saklanmış o anlı şanlı görevlileri, o zebanileri yenebilir.
Alıntı
“Hayat, insanın başına gelenler değil; onların içinde kaybolmadan yürüyebilmektir.”
“Çalışan insanlar hep yoksuldur kızım.”