Türkiye Cumhuriyeti nin işçisi ve köylüsü de Gazi nin kastettiği gibi birinci sınıf olabilseydi,bugün gerçekten genç bir Türkiye den söz edebiliriz.Olmadı.Osmanlı nın bütün hastalıkları yeni düzene de yapıştı.Kabul et ki Hamiyet, başaramadı bu ülke tufeylinin belini kırmayı
Yıl 2025 hala başaramadı Suat Derviş.
Şu sıralarda da hapishanelerde öğrenciler olduğundan mıdır bilmem sonunda ağladığım ender kitaplardan.