Havva

Ya sana çok yakın Ya senden çok uzak olmalıydım. Ümit Yaşar Oğuzcan
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Babalar alınlarımıza yazılmış yalnızlıklardır.
1000k
Diş çürüğü oyuğu kadar kirli, can yakan ve zavallı bir boşluk var içimde… Bir şeylerle doldurmaya çalışıyorum zaman zaman o boşluğu, olmuyor. İçimdeki boşluk ağrıyor her gece ve ben o ağrıyı neyle kesebileceğimi çok iyi biliyorum aslında ama onu bile beceremiyorum. Korkuyorum.
Anne...ben iyi değilim. Neyi tuttuysam elimde kaldı. Atladığım her öğün için üzülen sen, ruhumdan akan kanı görsen, nasıl dayanırsın bilmem.
Az önce seni özlediğimi fark ettim… Biliyorum bunu sana defalarca söylemişliğim var ama bu defa çok daha başka özlemekteyim… Fotoğrafını izledim biraz, orada gülümsüyorsun, gözlerin ışıl ışıl.. Sanki canlanıp sarılacak gibisin boynuma. ‘Ben hiç gider miyim deli?’ der gibi bakıyorsun. Ve inan bana öyle özledim ki, “akla zarar…” Senden başka hiç kimse ruhuma iyi gelmiyor. Cümlelerimizin yüklemsiz kalması çaresizliğimizden değil mi?  Dünyanın neresinde olursan ol, senin içinde yaşadığımı bil. Senin için de yaşadığımı bil…