Rabelais

Rabelais
@hadgadia
Eskiden okuyup öğreniyordu gençler, çevrelerinde cahil tanınmak istemediklerinden ister istemez öğrenmeye çalışıyorlardı. Ama şimdi şöyle demek yeterli oluyor onlar için: "Dünyada her şey saçma!" Bu kadarla iş bitiyor! Tabii bundan keyif alıyor gençler. Eskiden de saçmalayanları vardı kuşkusuz, ama şimdi nihilist olup çıktılar.
Reklam
Köşe başı meyhane, Asmadandır kapısı. Ben gözüme almışım On beş sene mapusu.
Sayfa 30 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
Kafesin biri bir kuş aramaya çıktı