Neden çocukken böyle güzel bir kitabı okumadım. Yetişkinlerin de sıkılmadan, basit bulmadan okuyabileceği güzel ayrıntılarla dolu bir yolculuk bu kitap.
Kitabı beğendim. Üslubu farklı, dili ağır degil-eski kelimeler çok ama yine de anlasilir- . Zamansız bir kitap ama absürt ve metaforik unsurlar sayesinde bugünle bağ kurmadan edemiyorsunuz.
Çok sevdim çok. Okuma süreci boyunca keyifli, ilginç bilgiler var, konu sürüklüyor, karakterler sağlam -gözde canlanıyor - Sonu hep yeni bir başlangıç, ikinciyi okumalıyım diyorsun.
Pia MaterSerkan Karaismailoğlu · Elma Yayınevi · 201919,1bin okunma