Beğenmedim. Zaten böyle kapağı olan kitapları sevmem niye okudum bilmiyorum. Kitap son 100 sayfada çözülüyor ama kitap boyunca zorlama bı gizem.. daha güzel kitaplar okunabilirdi yazık oldu zamana
Keşke daha önce okusaydım. Cümle yanlış oldu: Keşke daha önce SONSÖZ ü okusaydım. "Neki bu şimdi, hadi artık ne olacak bu adada, sineklerin tanrısı nerde" diye diye olay kitabı gibi okuyacaksınız okumayın. Kişiler, nesneler ve olaylar bir şeyleri simgeliyor. Sağduyu, vahşet, özgürlük, iyilik, kötülük,liderlik gibi kavramlar metoforik olarak ele alınıyor.
sevdim bu kitabı, sevdim bu kızı. dik başlı inandıklarını sonuna kadar savunuyor kimseyi karşısına almaktan da çekinmiyor. Önceki kitap da olay daha fazlaydi bu kitapda ise geçmişle ve bugünle hesaplaşma var