Aslında çocuklarım beni biraz ciddiye alsalar bana yeterdi. Hiç ciddiye almadılar. Ciddiye alsalardı zaten büyümezlerdi. Benim bunu isteyip istemediğime aldırmadan, bana sormadan büyüdüler. Onlar büyüyünce ben ısırılıp bırakılmış bir elmaya döndüm. Isırılmış elma nedir ki şu hayatta, kim ne yapsın! Bari dedim, olacaksa tam olsun: Bir ısırık da ben aldım, sonra bir ısırık daha, yedim bitirdim kendimi. Sonunda, annemin dediği gibi, eşeleğim çıktı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖