Söylemek istediğim o kadar güzel şey var ki nerden başlasam diye zorlanıyorum
Diğer iki kitabın aksine (kadın beyni erkek beyni, beyinde arrken bağırsakta buldum)bu kitapta bir kurgu var ve hikaye karakterler üzerinden ilerliyor.
Bir bilinmezden çıktıktan sonra yerine birçok bilinmez durum geliyor ve gizem artarak devam ediyor.
Yazar karakterler üzerinden o kadar güzel bilgiler veriyor ki bir kez daha beyninizin işleyişine hayran kalıyorsunuz.
Üstelik bu keyifli bilgiler Murat Menteşi anımsatan bir anlatım tarzıyla anlatılmış ama özellikle aynı zaman diliminde tüm karakterlerin yaşantılarının ayrı ayrı ele alınması oldukça hoş bir detay olmuş.
Son dönemde okuduğum en güzel romanlardan biriydi. Devamını sabırsızlıkla bekliyorum.