İnsan kendini bilecek çağa gelir gelmez, nefsini korumaya yarayan araçlara değer biçimde tek söz sahibi olduğu için, sonunda kendi kendisinin efendisi olur.
"Ağladığına göre suçlu" ne demek ya? Ağladığına göre çaresiz demek ki, ağladığına göre üzgün demek ki, ağladığına göre bir derdi var demek ki" demek varken, "Ağladığına göre suçlu" nedir ya?