Yukarı Mahalle bitti ama sanki ben hâlâ o sokaklarda dolanıyorum.🙄🥹 İçim bir hoş, kafam deseniz karmakarışık! 🤦
Gençler, hani insan bazen bazı hikâyelerden hiç çıkmak istemiyor ya, inanın işte tam o noktadayım.
Bu güzel yolculuk yarım kalmasın, o büyü bozulmasın diye hiç ara vermeden Sardalye Sokağı a dalıyorum. Canımmm, karizmanın dibi John Steinbeck 'imin o naif,🫠 dertli ama bir o kadar da sıcak dünyasında kalmaya devam...🤌🤌 Bakalım bu yeni durakta neler yaşayacağız?
O halde єѕяα ོ Sultan
ᥫ᭡ ÇaLıKuŞu ᥫ᭡ ︎︎ Hatun
Yolculuğa devam!!!!! 📖🚴♀️🚴♀️🚴♀️
Sardalye SokağıJohn Steinbeck
Yukarı Mahalle bitti ama sanki ben hâlâ o sokaklarda dolanıyorum.🙄🥹 İçim bir hoş, kafam deseniz karmakarışık! 🤦
Gençler, hani insan bazen bazı hikâyelerden hiç çıkmak istemiyor ya, inanın işte tam o noktadayım.
Bu güzel yolculuk yarım kalmasın, o büyü bozulmasın diye hiç ara vermeden Sardalye Sokağı a dalıyorum. Canımmm, karizmanın dibi John Steinbeck 'imin o naif,🫠 dertli ama bir o kadar da sıcak dünyasında kalmaya devam...🤌🤌 Bakalım bu yeni durakta neler yaşayacağız?
O halde єѕяα ོ Sultan
ᥫ᭡ ÇaLıKuŞu ᥫ᭡ ︎︎ Hatun
Yolculuğa devam!!!!! 📖🚴♀️🚴♀️🚴♀️
Sardalye SokağıJohn Steinbeck
Browning bu konuda bir yerde bir şeyler yazar ;ama bizim kendi duyularımız bizim yerimize bunları düşlerler. Öyle anlar olur ki birden bir vanilya çiçeği kokusu alırım, hayatımın en tuhaf yazını yeniden yaşamak zorunda kalırım.
Aslında kendimizi her zaman yanlış anlıyor, başkalarınıysa pek ender anlıyorduk. Deneyim ahlaksal açıdan bir değer taşımıyordu. Yalnızca hatalarımıza verdiğimiz addı.