Şu koyduğunuz görsel bile durumu özetliyor da neyse. İnsanlar instagramda, twitterda da okuduklarını veya alıntılarını arşivleyebilir. Kitap okuyanlarla etkileşim kurabilir. Ama burayı tercih ediyorlar çünkü burası tamamen kitap konseptli bir platform(du). Özet olarak oranın da gönlü olsun buranın da gönlü olsun denmiş. 1000kitap gibi görünelim ama biraz tumblr olalım, biraz x, biraz instagram olalım denmiş. Hatta tinder’a bile kayıyor artık biraz. “Kaliteyi, konsepti, kendine haslığı korumak yerine; aktifliği artıralım, adımız 1000kitap olsun ama kitap okumayanlar da gelsin takılsın saçma sapan şeyler yazsınlar, yolumuzu bulalım.” denmiş. Siz bilirsiniz ama insanları soğutuyorsunuz. Size eksi yazar.