asû demin geldi aşk deryasına söz diline, aşk iline yâr olsun tülden bir ruh doldu has odasına üç perdelik dünyada bahtiyar olsun Haydar Ergülen
Şiir

KerZeY35

@kerzey35
·
ASÛDE NEFES...
asû demdir nefes üzre hoş gelir cem olana, dem duyana can olsun asümana nazar eyler düş gelir gönül göze, kâlp âleme tan olsun Haydar Ergülen
Şiir
Ah kahverengi...
Arkadaşlar sizle en sevdiğim renk olan 'kahverengi' ye dair bir düşüncemi paylaşmak istiyorum. Bence kahverengiyi dışlamışlar isim verirken. İsmini sanki kahveden almış gibi 'kahve- rengi'. Oysa diğer renklerin isimleri hep kendine has. Mesela gidip de maviye 'gökyüzü rengi' dememişler. Bugün de buna üzülüyorum...
Duygu ve Düşünce
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Eğer benim gibi iflah olmaz bir Ferhan Şensoy hayranıysanız, onun dünyasında hiçbir nesnenin sadece bir nesne olmadığını zaten bilirsiniz. Bir daktilo sadece yazı yazmaz onun dünyasında; tıkırdadıkça ömürden harfler döker. Bir bavul sadece kıyafet taşımaz; içine sığdırılmış koca bir yaşamı, hayal kırıklıklarını ve bitmeyen göçebeliği sürükler peşinden. Oteller Kitabı da tam olarak böyle bir yolculuk. Usta bizi şehir şehir, otel otel, oda oda gezdirirken, aslında o loş ışıklı koridorlarda insanın kendi içsel sürgününü yüzüne vuruyor. Arka planda hep o bildiğimiz zarif, incelikli hüzün geziniyor ama öyle ağlak bir yerden değil; tam Şensoyvari, hayata bıyık altından gülümseyen bir yerden. Dilimize kazandırdığı o benzersiz kelime oyunları, cümlelerin o kendine has ritmi bu kitapta da tam gaz, eksilmeden devam ediyor. Kendini hiçbir yere ait hissetmeyenlerin, yolda olmayı evde oturmaya tercih edenlerin ve kelimelerin o büyülü gücüne fena halde inananların dönüp dönüp okuması gereken bir başucu serüveni bu. Ama bu kitapta beni asıl vuran şey başka: Ustanın o zekice, keskin gözlemleri... Özellikle kadınlarla ilgili o şahane betimlemeleri, duygularını ifade edişindeki o fütursuz çıplaklık ve sarsıcı samimiyet... İnsanın içine işliyor. Hiçbir maskeye sığınmadan, olduğu gibi, çırılçıplak anlatıyor sevmeyi de, yalnızlığı da. Velhasıl kelam; bavulu toplama vaktidir, yolumuz yine Şensoy’un odalarına düşüyor.
Lord Huron - The Night We Met
I am not the only traveler Who has not repaid his debt I've been searching for a trail to follow again Take me back to the night we met And then I can tell myself What the hell I'm supposed to do And then I can tell myself Not to ride along with you I had all and then most of you Some and now none of you Take me back to the night we met I don't know what I'm supposed to do Haunted by the ghost of you Oh, take me back to the night we met When the night was full of terrors And your eyes were filled with tears When you had not touched me yet Oh, take me back to the night we met I had all and then most of you Some and now none of you Take me back to the night we met I don't know what I'm supposed to do Haunted by the ghost of you Take me back to the night we met
Müzik
tutturmuş claude overengineer yapıyor diye. sanane olum sen mi yapıyosun engineerlik kısmını, al bug free kod işte. unbloated code istiyorsan git baskasina yaptır sonra 40 gün debug et paşam.. azicik kodu refactor edemiyosun o da biraz looks like a you problem. anthropic fan girl has spoken
tespit: Ben İtalyanca Yazıyorum Bakma Şapşik
Birinin ilk baharı olmak daha büyüleyiciydi. Sonbaharın da kendine has özellikleri ve güzellikleri vardı fakat heyecanı ilk bahardaki gibi olmadığından insanda pek de kalıcı değildi.