Herkes okudu. Sıra bende. Tabii ki yanında kahve ile çekilmiş bir fotoğraf paylaşmayacağım orda burda. Okuyum da hemen yorum yazacağım çok merak ediyorum
Çok keyifli, elimden bırakmadan bitirirdim bitmeye yaklaşınca da yavaşladım ne olur güzel bitsin diye düşünüp durdum. Tabiki sonunu paylaşmayacağım ama okumaya değer.