H.G

H.G
@hatcik_46
All iz vell
İçimde bir şey haklı çıkmak istemekteydi, ama ne yazık ki kendisiyle tek savaşabileceğim, içimdeki öteki bendi..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Özellikle dünyaya sırt çevirmiş gibi gözüken bu tür insanlar, özel malzemeleriyle kendilerine karıncalar gibi tuhaf ve gerçekten bir defaya özgü küçük bir dünya modeli inşa ederler.
Fakat kendine sarsılmaz bir güveni vardı.
Sevebileceğiniz birine öyle kolayca rastlayamazsınız.
Bir ümidim yok. Bu sondu. Artik hiç bir şeyin değişmesine imkan yok, lüzum da yok.