📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Zor olan, bize benzemeyenleri, istediğimizi yapmayanları sevebilmektedir. Birini, seni mutlu ettiği için değil yalnızca kendi başına varolduğu için sevebilmek zordur. "
" İnsan kendi ruhunun efendisi olduğuna inanmak ister. Ancak istese de bu tam anlamıyla mümkün olmaz. Ne ruh halini net duygularını kontrol edebilmeyi başarır. Bilinç dışının yaptığı sızıntıyı görürse ve sayısız gizli yolla kendisine etkilediğini fark ederse ancak o zaman kendi kendisinin efendisi olabilir. "
Ruh zenginliğini kaybeden insan dış dünyaya kapılırdı, dış dünyanın arzu ve korkunç armağında kırbaçlanarak hayatını tüketir ve bir budalaya dönüşürdü. Ruhunu beklemeyen içindeki karanlığı beslerdi. Yani şeytanı...
Karıştırma sakın bağlılığı aşkla.
Bağımlılığa,korkuya ve kendine olan sevgiye dairdir bağlılık, değildir bu bir başkasına.
En saf hâlidir sevginin, eğer ki bağlılık yoksa,
Kalbin boş olduğundan başkalarının ne verebileceği değil bu sana,
Senin başkalarına ne verebileceğindir,
kalbin dopdoludur zira.