Hedddem

İnsanın başka şeyi yoksa,sahip olduğu her neyse onunla övünür. Belki ne kadar az şeyi varsa, o kadar çok övünmesi gerekir.
Reklam
-Sence bunları şeytan mı yoksa insan mı yaptı? -İnsan yaptı...... Şeytan da onların yaptıklarına şapka çıkardı...
Hepimiz,bilgili olduğumuz kadar cahiliz de.
Sayfa 41