Evettttt bir iki kitaplık serinin daha sonuna geldik.
Birinci kitapta gönülleri fetheden Rahtan şövalyemiz Kazımyrah ile Jase Ballenger nam-ı diğerimiz Patrei'ye bu kitapla veda ediyoruz.
Ayy kitabın son sayfasını kapattığımda minnoş kalbim hüzünlendi garip bir özlemle doldu.
Ilk kitapta aksiyon dediğimiz olayları unuttun. Zira yazarcığım tüm aksiyonu ikinci kitaba saklamış.
Baştan sona aksiyon asla durmuyor.
Tor kalesine doğru yola çıkan çiçeği burnunda çiftimiz karşılaştıkları zorlu mücadele sonrasında ayrı düşerler.
Bir yandan Kazi'nin mücadelesi öte yandan Jase'in mücadelesi.
Zaman az, düşman çok, özlem ve hasret dayanılmaz.
Çok çok sevdim. Hele ki Jase'in Kazi ile yeniden bir araya geldiği o mükemmel ân. Ah
Seri gözüm kapalı önerebileceğim serilerden.
Bu sebeple tereddütsüz OKUYUN ve OKUTUN
KitapRüyasından Sevgilerle