Helin

Helin
@helinss8
Belki eminim ki ayrılık veya uzak oluş mühim değil de asıl onu düşünmek ve bir daha hiç dönülmeyeceğini ve geride kalanları insanın bir daha göremeyeceğini düşünmesi çok feci bir şey.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sen, üzüntüye, kahra layık veya müstahak değilsin. Yaşaman, asıl senin yaşaman lâzım. Hiç kimse, yaşamayı senin kadar hak edemez.
Ah anneanne, hiç kıymetini bilememişim. Beni affet.
"Zaman her şeyin ilacıysa, fazlası intihara girmez mi?"
Sıkıldım bu şehirden. Ne bekliyorum? Gelmeyecek olanı beklemeye, Daha ne kadar umut gerek? Olacağı olsa olurdu. "Sabır da yorulur" demiştim...