Helin

Helin
@helinss8
Belki eminim ki ayrılık veya uzak oluş mühim değil de asıl onu düşünmek ve bir daha hiç dönülmeyeceğini ve geride kalanları insanın bir daha göremeyeceğini düşünmesi çok feci bir şey.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sen, üzüntüye, kahra layık veya müstahak değilsin. Yaşaman, asıl senin yaşaman lâzım. Hiç kimse, yaşamayı senin kadar hak edemez.
Ah anneanne, hiç kıymetini bilememişim. Beni affet.
Sıkıldım bu şehirden. Ne bekliyorum? Gelmeyecek olanı beklemeye, Daha ne kadar umut gerek? Olacağı olsa olurdu. "Sabır da yorulur" demiştim...
Yeni bir acıyla hafifler eski bir ağrı.