Kitabı 94. sayfaya kadar okudum, kendimi çok zorladım devam etmek için ama okurken içim şişti cidden. Başrol Nil tam bir pick me, sürekli hemcinslerini aşağılayarak ne kadar diğer kızlar gibi olmadığını üzerine basa basa anlatıyor. 90a kadar geldim ama buraya kadar neredeyse hiçbir şey olmadı, çok sıkıcıydı. Ufkumu açması gerekirken kitabın ufkunun benim gerimde kaldığını fark ettim bu yüzden daha fazla okuyamadım. Kötü yani.