...Geriye döndüm ve akıntıya ters yönde , kıyıya doğru kürek çekmeye başladım. Kıyı Allah’tı ;yön gelenek, kürekler ise bana verilen özgürlüktü. Ve bunlar bana kıyıya ulaşmaya çabalayayım , Allah’la birleşeyim diye verilmişti.
Efendimiz namazını kıldıktan sonra şöyle dua eder:
Ya Rabbim!Benim İmanımı pekiştir, ayaklarımı doğru yoldan kaydırma ,bana yardım et.Senin rızanı kazanmayı ,gereği gibi Sana hamd etmeyi nasip et ya Rabbim. Kalbimi temiz tutmayı ve dilime yalnız doğruları söylemeyi,hayır işlemeyi ve haramlardan yüz çevirmeyi nasip et ve günahlarımı bağışla.