Beşiktaşlılara gelsin :)
Yolumuza hep böyle güzellikler çıksın 😻
İnsan ve Hayat
Bu dünyadan bir Ahmet Hamdi Tanpınar geçti; sevgiyle, saygıyla anıyoruz. Işıklar içinde uyu, huzur seninle olsun. Hep böyle mi düşünürüz; ölümün mü, hayatın mı çocuğuyuz? ❤️Ahmet Hamdi Tanpınar❤️
Alıntı

☭ Hayat jîyâñ ☭

@Hayat1062
·
Günaydın
“Sonra yavaş yavaş mantığım değişti. Hatta dünyaya bakışım, eşyayı görüşüm, insanları anlayışım değişti. Vakıa bunlar bir günde olmadı. Hatta çok güçlükle ve adım adım oldu. Hatta çok defa bana rağmen oldu. Fakat oldu.” derken ne demek istediğini anlamakla kalmıyor, artık iliklerime kadar hissediyorum. Saatleri Ayarlama Enstitüsü Ahmet Hamdi Tanpınar
1000Kitap
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ümit Yaşar Oğuzcan - Gözlerim Gözlerinde
Hep böyle çocuksu mu bakar senin gözlerin? Hep böyle içinde uzak bir ışık mı yanar? Bakışlarında beni dinlendiren bir şey var; Kıyısındaymış gibi en sakin denizlerin... Bir yelkenliyim şimdi ben senin limanında Fırtınalardan geldim sende dinleniyorum. Bu huzur, bu sessizlik hiç bitmesin diyorum; En eşsiz dakikalar sürsün senin yanında... Hiç yumma gözlerini, ışığın eksilmesin, Gündüzüm aydınlığım, ipek böceğim benim! Güz bahçemde açılmış o son çiçeğim benim! Yorgun kalbim seninle elem nedir bilmesin; Ayırma gözlerimden çocuksu gözlerini, O sakin, o yalansız, o kuytu gözlerini. Ümit Yaşar Oğuzcan
Şiir
Böyle İnsanlar ız
Biz insanları anladığımız kadar değil, anlamadığımız kadar konuşuyoruz. Hatamız, her insanın içinde kendimizi arayışımızdır. ​Bazıları bayağı kötü; bilerek kötü, bencil ve korkak... Korkusundan dolayı her şeyini satacak kadar korkak, hep kendini düşüneni de var. İnsanların vicdanı, kendini ne kadar sorguladığıyla ilgilidir.
Duygu ve Düşünce
uzun zaman sonra buraya ilk defa giriyorum hic ozlememisim umrumda da degil ama her sanal ortama tekrar girdigimde aklimda cok uzucu seyler canlaniyor hicbir sey de hatirlamak istemiyorum burasi benim icin belki bir eglence belki bir siginakti bilmiyorum ama ben burdan cok degerli iki varligimi aldim ve yoluma devam ediyorum bazi seyler hic olmasaydi o iki kisiyi hiz kazanamicaktim hep olan seyler de hayirlisini istemistim gercekten de hayirlisinin boyle olduguna cani gonulden inaniyorum ha bu arada eskilerden kimse kalmadi mi ya 🥺
Boşver çocuk boşver. Sen hep böyle insan kal. Eğer yollar bir gün birleşicekse, kısmetinde varsa birleşir. Dünya çok küçük çocuk hemde çok...