Çok güzeldi.Kitapta şaşırdım,duygulandım kendimi boşlukta gibi hissettim.Acaba kadın psikopat mı dediğimde oldu ama kitaptan şunu anladım: Hayatını gerçek Aşk'a adamış bir kadının duygularını ve ne hissettiğini. Bilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig