"GÖLGELERDEKİ ANİME DÜNYASI" 1. BÖLÜM - Önyargılar
“Gölgelerdeki Anime Dünyası”serimizin ilk bölümüne hoş geldiniz değerli anime severler... Ve anime dünyasını merak eden ama bir türlü cesaret bulamayanlar... Nasılsınız? Ben fantastik dünyalarla ve mavi renkle kafayı bozmuş olan R. A. Süreyyâ...🌠 Bu bölüm hepinize hitap edecek ve oldukça yardımcı olacağına inandığım bir etki oluşturacak. Konumuz, anime önyargısı.💙 Evet, itirafta bulunayım, bundan yaklaşık 4 sene öncesinde ben de oldukça koyu bir anime hater’ıydım. Çevremde animeler hakkında konuşanlar olduklarında yüzüm ekşir, “Ne kadar aşağılayıcı.” şeklinde düşüncelerle o kişilerden uzaklaşırdım. Böyle düşünmeme sebep olan şey neydi diye düşünecek olursam, galiba ergenlikten çıkıp o genç kız havalarına girdiğim zamanlara denk geliyordu ve “Çocuk şeyleri mi izliyorlar? Çizgi film bunların hepsi, kedi kulaklı kızlar, sapık şeyler...” diyerek kendimce aşağılıyordum onları. 🐋 Madem konu buradan gitti, ilk önyargı sebebimiz de, ANİME ve ÇİZGİ FİLM ayrımı yapamamak olsun. Evet, genel görüntüsü, çizimlerden oluşması, renklerin canlılığı ve ses aktörlerinin hayat verdiği karakterler olması, uzaktan bakıldığında animelerin çocuklar için var olan çizgi film sektörüyle karıştırılması çok olağan. Ama derinine indiğimizde, ikisinin asla aynı kefeye koyulamayacak kadar farklı olduklarını fark ederiz. Şimdi, şöyle bir karşılaştıralım; Çizgi filmler: Çoğu zaman çocuklara yönelik içeriklerdir. Animeler: Her yaştan izleyici kitlesine sahiptir. 6 yaşında bir çocuktan tutun, 50 yaşında bir adama hitap edecek kadar geniş bir içerik yelpazesine sahiptir. Çizgi Filmler: Genelde masalsı bir anlatıya sahiptir, derin ve karanlık konulardan uzaktır. Animeler: yetişkin bir bireyi bile hüngür hüngür ağlatabilecek, ya da dehşete düşürebilecek, veya aklını karmakarışık
Weak hero izliyorum eğer izlemediyseniz ve izlemeyi düşünüyorsanız spoi olucak okumayın O kadar ağladım ki birbirinin her şeyi olmuş iki kişiydiler suho ve sieun'un maalesef o güzel bağlarının arasına dost dedikleri kişi girdi . Zaten hep en güvendiğimiz kişilerden yemez miyiz en büyük darbeyi? Suho sieun için sieun suho için elinden gelenin fazlasını yaptı. Suho sieun için komalık oldu. Sahi suhonun gözünden bakınca çok üzülüyorum. Düşünsenize değer verdiğiniz bi insanın hayatında bi kac senedir yoksunuz. O boşluğu hissetmiş midir acaba? Uyanınca acaba bana sevgisi azalmış mıdır diye aklı kurcalanmış mıdır ? Ama sieun öyle düşünmesine izin vermez. O uyurken bile ona anlatmak istediği her şeyi mesaj yazarak anlatıyordu. Uyuduğunu bilse bile. Dizi kalbimde ve ruhumda öyle bi iz bıraktı ki biraz üstüne yazmak istedim . Şahaser yapımlardan sadece biriydi. Ama umarım 3. Sezon çıkar ve bu ikiliyi daha cok izleriz . Yan yana...
Duygu ve Düşünce
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İngilizce'de Bne
Hello My hero is Lee Heeseung. Because he never give up to engenes He always worked hard and loved us very much If I had a superpower, I would probably take Lee Heeseung's determination and kind heart Kağıda bhnu yazcamm filan 😭💞
Bana çekici gelen kitap karakterleri
Şimdi normalde bu akım book boyfriend şekilinde ancak bazı kişiler var ki boyfriend olsa beni mahvederler ve biraz kadın karakterde eklemek istedim🙃🙃 Lordlar ve Varisler ~ Daren (Seri favorim Daren ayriyeten favorilerimden, boyfriend olarak alıyorum) Asi Gökler ~ Haru ve Tsukimi (Haru boyfriend, yazımı zaten çok iyi üstüne üstlük ben tatlı ama akıllı ve olgunlukla çocuksuluk arasında gezen karakterlere bayılırım Tsukimi ise çekici, ben istediğini elde etmek için her şeyi yapan sosyopat karakterlere bayılırım heleki kadın karakterde ayrı bir çekici oluyor) Tırpan ~ Rowan (Boyfriend olarak alırım, Anti hero sevgimden milyonlarca kez bahsettim ama yine bahsedeceğim ölüp bitiyorum ben bu tür karakterlere hele Rowan'ın karakter gelişimi 🤌🏻🤌🏻) Dördüncü Kanat ~ Train (Kimse kusura bakmasın ama ben Train'e o kadar bayılıyorum ki yani şu seriden tek istediğim bu karakterin yarı ejderha yarı da insan olması olabilir o derece seviyorum zaten ejderhalara olan aşkımı her seferinde belirtiyorum üstüne üstlük Train karakter olarak da muazzam yani kısaca evlenelim gitsin...) Yanmayan Kitap ~ Evar ve Starwall (Çok kez dile getirdim ama Evar kadar anlayışlı aynı zamanda çabalayan çok tatlı biçimde seven birini görmedim benim kaymaklı lokumum, Starwall ise hani dizilerde ya da filmlerde kaçık ama iyi tarafta olan o Babacan ve yapılması gerekeni yapan espritüel karakter olur ya tam olarak o) Sultan ve Dracula ~ Vlad (Bu adamın bana neler yapabileceğinin inanılmaz farkındayım ve korkunç ama ben istediğini almak uğruna inanılmaz derecede gaddar olan karakterlere bayılıyorum üstüne üstlük hanımcı villianlara karşıda zaafım var)
1000Kitap
Enrique Iglesias-Hero
Müzik
Big Hero 6
Ahaahha misoların evinde ne tatlı şeyler var aklıma big hero 6 filmi geldi çok güzel bir animasyon izleyin:)))
Film