Hevi hanım

Hevi hanım
@hevidar07
_Gör Beni_ _Yer Altından Notlar_
Matematikçi ve kendisine ait bir şiir dünyası olan kadın
116 okur puanı
Aralık 2021 tarihinde katıldı
@hevidar07·
·
sabitlendi
Kendimizden başka bir canın iyiliği için hayata yalvardığımızda doğuyordu insanlığımız.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
HEW 2
Durdu zaman, Durdum ben. Yine konuşmalar dönüyor beynimde, E tabi sen eksik kalmazsın en temel mesele. Tartışmalar dizmişsin içime. Attım yine kendimi yollara, Bu kafamı ne yirmi yıllık şarap toplar, Ne de seninle yaktığım cigara. Derin bir soluk çek, İçin benim gidişlerimi biriktir. İki dize de sen koy demliğe, Koyusu beni benden götürür. Yudum yudum içiyorum çayından, Bu kadar demli olması normal mi? Galiba yine eklemişsin ruhundan, Bir yerden sonra içilmez oldu soğukluktan. Üşüyorum, Tir tir titriyorum kollarında. Sanki son kez güneşi görsem, Dünya seni bana gösterecek. Güneş bile küsmüş, Bu gidişte gözükmeyecek. Bu sefer çayı ben koydum ocağa, Bu koku da ne deme? Yüreğimi de pişirdim ocağın ucunda, Sen seversin girdiğin her yeri yakmayı. Bir gidiş daha var bende, Bilinmeyen bir yere, En kötüsü bu değil be. İmkanım olsa senden kaçarken bile seni taşırım kefemde...
HEW
İçimde sen varsın Yokluğun, aman var olmasin Kalemim sana ait Gidişin bu nasıl bir vakit Yazsam sanki anlayacaklar Seni anlamak, ah imkansızlıklar Neyse gitme Gidersen gülüşünü kaybetme Bulmak yıllarımı aldı Unutmam imkansızdı İnsanlar bilecek ya da bilmeyecek Bendeki sen bitip bitip yeşerecek Gözlerinin yanında iki ben Sayfalarca şiirim de sen Satırlarım bitti, sen hala gitmedin Bugün çarşamba, uyumak sende güzel biliyor musun?
Her konuda bir dev gibiydin. Acımamız, dahası yardımımız nasıl umrunda olabilirdi ki? Yardımımızdan Her daim tiksinirdin, bizden sıkça tiksindiğin gibi...
SPOİLER İÇERİR!!!!
Puan vermedi
Kitap gerçekten kalbimde çığır açtı. Acıma ve merhamet karışımı duyguların nelere yol açacağını düşünmeden hareket etmek. Belkide çoğumuzun en büyük hatasıdır. Kötü olan durum ise denk olmayan iki insandan birinin diğerine karşı ben yetersiz miyim düşüncesi iken diğerinin bunu asla belli etmemeye çalışırken karşıdaki sırf sinirli ya da yaşadığı durumun acısını taşırken sabretmektir. Yani yoğun duyguların yaşandığı kitapta kim haklı kim haksız bir netlik bulamıyor insan birini suçlarken ama kelimesini kullanmamak elde değil. Herkes bir şekil kendini haklı bulup olayları unutmaya aşmaya çalışıyor.
Düşünce
Sabırsız YürekStefan Zweig · Martı Yayınları · 20207,5bin okunma