" Bize hiçbir şey yapmadılar sadece bizi en mutlak anlamdaki hiçliğin içerisine yerleştirdiler,çünkü bilindiği gibi dünyada hiçbir şey insan ruhu üzerinde hiçlik kadar ağır bir baskı uygulayamaz."
Sevgili dostum, dikkat nedir ki? Tehlike sonu gelmez bir konudur, öğrenmekle bitmez! Gerçi..." Şimdi bilirsin. Şu "gerçi" sözcüğünü kullanmadıkları sürece insanlarla aram iyidir; çünkü, her genel kuralın istisnaları bulunduğu kendiliğinden anlaşılan bir gerçek değil midir! Ama insanlar öyle bilgiçtir işte! Aceleyle genelgeçer, yarı doğru bir söz söylemiş olduklarına inanırlarsa, sonuçta konudan hiçbir şey arta kalmayana dek, öne sürmüş olduklarını sınırlandırır, değiştirir ve tartıp dururlar.