Nur ♡

Nur ♡
@heyyynur
◖⁠⚆⁠ᴥ⁠⚆⁠◗
"İnsan tahammül edemeyeceğini zannettiği şeylere pek çabuk alışıyor ve katlanıyor. Ben de yaşayacağım... Ama nasıl yaşayacağım!.. Bundan sonraki hayatım nasıl dayanılmaz bir işkence olacak!.. Ama ben dayanacağım... Şimdiye kadar olduğu gibi..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Sessiz sedasız bir köşeye çekilip yaşamak lazım."
Niçin rüzgârlı sonbahar akşamlarında , sessizce yan yana yürüyerek ruhlarımızın konuştuğunu dinleyemiyoruz? Niçin yanımda değilsin ?
"İnsanın kendi içine çekildiği sokaklar, deniz kıyıları ve nihayet şehirler vardır.
Uygarlık çöküyor ve artık herkes kendisi için yaşıyordu.
1000Kitap