Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitap bir günde bitirilecek çok güzel bir kitap.
Sizi asla sıkmıyor. Zaten çoğu sayfanın yarısı boş.
Kitap yazarın gençliğinde , yaşlandığında yaşadığı yalnızlığı anlatıyor. Yazar yalnızlıktan bunalıyor aynı zamanda çevresinde insan olduğu zaman yalnız olmak istiyor.Yanında insanlar varken dahi kendini çokça yalnız hissettiği oluyor.
Yalnızlığı sevenlerden biri olarak bu kitabı çok merak etmiştim. İyiki de okumuşum. Sizlere de önerimdir.
Stephen King’den okuduğum ilk kitaptı. Daha önce O kitabından uyarlanmış “İt” filmini izlemiştim ve çok çok güzeldi. Kitaba gelecek olursak ben çok sevdim. Sürekli kim katil ? Kim katil ? Aradım durdum ama sonunda o kadar şaşırdım ki ...
Kitap sonlara doğru çok çok akıcı ilk başta biraz sıkılabilirsiniz.
Yaz da geliyor iken tam çerezlik bir kurgu önermek istedim. Bence çok güzel bie kitaptı. Çok çok da akıcıydı. Genç kurgu okumayı seviyorsanız bence okuyun