Fotoğraf paylaşabilme özelliği gelecekmiş. Siteyi kitap sitesi olmaktan çıkarıp alelade bir sosyal medya sitesi haline getirecekler. Gittikçe mahvediyorlar güzelim siteyi. Kitap okumakla fotoğraf paylaşmanın alakası ne? Bence herkes şikayet etmeli bunu. İstemiyoruz yahu!
📌 Güncelleme: Şikayetime cevap gelmiş, "dikkate aldık" falan yazmışlar. Başardık arkadaşlar 🥳✊ Şikayet eden herkese kendi adıma teşekkür ederim :)))
Alt sınıflarla alay eden, her konudan bir şeyler kulağına çalınmış, az bilip çok söz üreten, karakterini alınganlık üzerine kuran, kaybedecek çok şeyi olduğunu zanneden, aynı maaşı aldığı insanlardan nedense farklı olduğunu düşünen... Tüketirken tükenen...Bunlar birbirlerinin etini yiyecekler lan. Birbirlerinin kanını içecekler.