....H

Her şey beni saran bu dünyada bir parlamanın(yangının)çıkmasıyla başladı. Kaçıracak bir şeylerim olup olmadığını düşünüyordum. kitapların çoğunu okumuştum. Ve ellerim bütün şiirleri bir çırpıda yakmaya hazırdı. Yaktım mı onları bilmem, yoksa yakmış gibi mi oldum? Oldu ne olduysa...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Edip Cansever ona" evlat ne çok bahsetmişsin, daha gençsin oysa kimden öğrendin ölümü..."
Hüzün hep daha büyük daha keskin daha inceden vuran bir sızıyla aşılacak bir duyguydu onun için. Adeta sıradan bir şeydi. Sıradanlıktı.
Hayır, bağırmak için vakit erken geceyi bölmeliyiz geceyi... halkın çırpınışlar biriktiren karanlığını, gül yapraklarında yağmur taneleri gibi ölümü sabırla taşımalıyız bağrımızda