Çocuksu halleri, parlayan gözleri... O...
Sevmenin her halini göstermek, öğrenmek istediğim...
Bırakmayı hiç istemediğim... O...
Farklı değildi, farklı bakmıştım.
Ahmet Arif"in dediği gibi;
"Sevdiklerinize yüreğinizden ne varsa hissettirin. Belki ne yarin olur, ne de yarn "o" olur. Hayat geç kalmayı hiç affetmez..."