Elimden bırakamamıştım ve çevremdeki herkese önerdiğim bir kitap olmuştur hatta bi dönem telepati yapmayı bile denedim o derece etkilenmiş ve beğenmiştim
Ön yargı ile başlayıp 4-5 gün gibi bi sürede bitirdiğim konusu bakımından beni etkileyen kitap herkesin okumasını düşündüğüm de bir kitap aynı zamanda kitapta olaylar bi ara durgunlaşıyor ama gene de okumaya devam ediyorsunuz.