“Ben olsam, ondan fazla bir şey beklemezdim,” demeyi göze aldım. “Geçmişi geri getiremezsin.”
“Geçmişi geri getiremez miyim?” diye haykırdı kulaklarını inanamayarak. “Niye, elbette ki getiririm!”
Sanki geçmişi burada, evinin gölgesinde pusuya yatmış da yalnızca o erişemiyormuş gibi çılgınca çevresine bakındı.
“Her şeyi eski haline getireceğim,” dedi, kararlı biçimde başını sallayarak. “Görecek.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
….Fakat olay artık olup bittikten, cenazeden ve çeşitli ritüellerden sonra geriye yalnızca asla giderilemeyecek kayıp kaldı. Olay bitti, olayın üstesinden gelindi ama kayıp daha yeni başlıyor. Her gün giderek derinleşiyor, her gün daha fazlası unutuluyor, giderek daha az şey kesin olarak biliniyor.
Yeniden çocuk oldum. Düşler gören bir çocuk. Yapayalnız bir çocuk. Büyümenin ne anlamı var? Ben istemiyorum. Hiçbir zaman istemedim. Ama zaman durdu, bense devam ettim.