“İçimden , göğüsümü parçalamak ve beynimi dağıtmak geliyor ; insanların , birbirleri için ne kadar az bir anlamları var. Ah! Sevgi ,sevinç yakınlık ve coşku kendi içimden gelmiyorsa , bir başkası da bunları veremeyecektir bana ; soğuk ve güçsüz halde karşımda duran birini , ben de mutlulukla dolup taşan yüreğimle mutlu edemem.”