Sadece aklın istikametinde hareket edersen uzaklaşırsın. Duygularınla hareket edersen sürüklenirsin. Ruhunu açarsan ve dilediğin gibi yaşamazsan sıkışırsın. Nasıl bakarsan bak, insanlarla yaşamak zordur.
Mesela çoraplarımın rengi ya da oturuşum veya konuşma tarzımla sadece burada seninle oturarak bile kendim hakkında pek çok şey anlatıyorum. Tamamen görünmez olma çabalarıma rağmen sana kim olduğumu gösteriyorum.
Tırnaklarınla elde ettiğin yalnızlığının bozulacağını düşünerek yaşamak en büyük ihanet. Ama sonra kendini düşünüyorsun. İhanet edilecek kadar var mısın?