Duygu Baştürk

Duygu Baştürk
@hisui
Le vent se lève, Il faut tenter de vivre.

Duygu Baştürk

, bir kitap okudu
7/10
·80 syf.·
Beğendi
·
8 saatte okudu
·
2022 5. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 171,8bin okunma
Reklam
Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar.
Sayfa 69·Kitabı okudu
Edebiyat
Beni bırakan insanlar, gelen ve giden kadınlar oldu, her defasında odada oturmuş camın dışındaki yağmuru seyreden biri gibi hissettim kendimi; doğrudan yakınımda olan şeylerle bile aramda camdan bir duvar vardı ve kendi irademle onu yıkacak gücü bulamıyordum.
Sayfa 10·Kitabı okudu
Edebiyat
"Keşke âşık olabilsem!" diye haykırdı Dorian; sesinde son derece dokunaklı bir şey vardı. "Ama tutkumu kaybetmiş, arzu etmeyi unutmuşum sanki. Kendi kendime yük olmaya başladım. Kaçıp uzaklara gitmek, her şeyi unutmak istiyorum...
Sayfa 234·Kitabı okudu
Edebiyat