Hülya

Hülya
öğretmen
Lisans
Kahramanmaraş
89 okur puanı
Eylül 2017 tarihinde katıldı
Efsane
10/10
·304 syf.·
2019 46. kitabı
bir günde soluksuz okuduğum kitap hiç bir kitapta bu heyecanı alamadım halen. ikincisi için çok bekledim 10 yıl kadar şimdi 3. sunu bekliyorum inşallah 2.den daha güzel olur çünkü SİN de aynı duyguyu alamadım ha bu demek degildiki.SİN kötüydü onu demiyorum ama ASİNİN tadı yoktu duy sesimizi Orkun Uçar bitirelim şu işi
Bilim
SinOrkun Uçar · Altın Kitaplar · 2013131 okunma
Hülya
Bende aynı şekilde düşünüyorum. Sin'de Asi'deki tadı alamadım. İnşallah Asa muhteşem gelir. Asi'yi de Sin'i de aratmaz
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sen mevcut düzenin gerçek bir hamisiyken, ben halk düşmanıyım. Sen konuşmak istiyorsun, bense yıkmak istiyorum. Sen her şeyin olduğu gibi kalmasını isterken ben her şeyin son bulmasını istiyorum.
Sayfa 61·Kitabı okudu
Hülya
Mutlaka atmalısınız. Sizlik olduğu nu düşündüğüm güzel bir üçleme 😉
Sen mevcut düzenin gerçek bir hamisiyken, ben halk düşmanıyım. Sen konuşmak istiyorsun, bense yıkmak istiyorum. Sen her şeyin olduğu gibi kalmasını isterken ben her şeyin son bulmasını istiyorum.
Sayfa 61·Kitabı okudu
Hülya
Bu alıntı bana Orkun Uçar'ın Asi kitabının kapak yazısını hatırlattı