Hmmmm ...Ben dışarıdan nasıl duruyorummm??? Yorumlarda benim hakkımdaki düşüncelerinizi de yazar mısınız ? İyi bir şey yazmak zorunda değilsiniz eleştiriye açığım . Ama yapıcı olursanız daha iyi olur... Görüldü atmasanızz???
Hoşgeldin pek bi hayli merak ettiğim ve tahminimce aşırı psikolojik havalar solutan Kırmızı Pazartesi 💢🧨
"Suçu toplum hazırlar suçlu işler." (mi acaba?)
1k benden habersiz yeni bir format getirmiş ve artık geri tuşunu sol üst köşeye koymuş🤨🤨
Hmmmm derhal yönetime el koymalıyım, bu destursuzlugu katî surette kabul edemem🤨🤨
Filmi izlerken, acaba köpeğimle beraber Oz'a uçsam büyücüden ne isterdim diye düşündüm.
Hmmmm. Beyin? Bende yeterince var.
Cesaret? Butterscotch hiçbir şeyden korkmaz.
Bir kalp? Ben ve köpeğimin kocaman birer kalbi var.
Öyleyse ne isterdik? Korkak Aslan gibi şarkı söyleyebilmek ve Teneke Adam gibi dans edebilmek isterdim. İkisi de bu işlerde çok iyi değildi ama bana o kadarı da yeterdi.
İçimdeki Müzik