1112
CeHaPe'nin kapatılması gereklidir, iktidar partisinin siyaseten yenilmesi için! Neden mi? "Her şey zıddı ile kaimdir" sözünde olduğu gibi bir VAROLUŞ ilişkisidir bu iki varlık! Şöyle ki; Sürekli başarı için, aynı süreklilikte bir başarısız olmalı, İstikrarlı olarak karşıda duran! Durmalı ki, kazanıyor görünen taraftarları,kendi seçiminin kötülüğünü bildiği hâlde, karşı tarafın daha kötü olduğunu düşünerek,kendi varettiğine narsist ve egoist bir zafer edasıyla sahip çıkacaktır! Ki böyle bir davranışı da KATARSİZM ile açıklayabiliriz; Hayallerde yaratılan kahramanların yerine izleyicinin geçip,o karakterler ile tatmin duygusu yaşaması şeklinde! Haydi canım diyecek olanlara da,Cem Yılmaz'ın bir parodisinde kullandığı replik ile cevap verebilirim. Hani bugün bir kuş yapacağız çocuklar, malzemeleri şunlar ve hoop bakın burada yapılmış olanı var dediği! Evet benim söylediklerimin tamamı bu ülkede 24 senedir yapılmış şekilde açıkça sergilense de,utanabilecek yüzleri ve görecek gözleri olanlara görünüyor! Derda Yuşa
1000Kitap
Genç birinin dişini tut çek iki diş hem de
Uyku tutmadı bugün beni sabah oldu ve içim aşırı daraldı gelecek konusu fln neyse benim dış problemleri vardı lise son civarı başladı daha feci olarak yani sonra neyse bir doktor kanal yapılabilecek olan dişimi almış iki dis kök ya sabır ya ben defalarca sordum adama gerekli mi diye tuttu aldı şimdi naparsin ben nasıl sinirlendim neler çektim hakkima girdi Allah kahretsin ceza kesseler bir bela başıma dert olacak.Sabah sabah bana geldiler radyolojik görüntü karıştırdım ve orada açılmadı daha on yedi flndim ben zaten sonra gittim tetkik araştırdım ve hoop kurtarilack dışı çekti ya Allah ne diyim ben artık şikayet mi etsem implant mi karşılasa başıma bela mi çekeyim bilmiyorum.Diger doktor da sormuştu ama bana kim çekti bunu diye bir doktor adı verdi aklımda o kalmış o adam da baya iyi derlerdi yıllardır da gitmedim meğer başka biriymiş erkek başka.Sinirden içim şey oldu diş hekimi denk geldiğim erkekler acımasız bu konuda kadın çok acıdı ama erkekler iyi dış cekiyir diyordu o da.Alın size cinsiyetcilik kimse bana bulaşmasın zaten mahvolmuşum.Yillar geçti kimsenin ekmeğiyle oynamam da Allah hesabını sorsun yaa hakkımı helal etmiyorum sonra öteye beriye helal etmiyorsun durduk yere değil arıza nerdeyse çekiyorum yaa.Ve işin garibi yıllar sonra tekrar o adama denk geldim ve ağzıma baktı konuşmadı noldu diyoruz ağzını açmıyor benim yapacağım birşey yok diyor iki üç kez sorduk ses yok adam diyor gömük diş olabilir fln meğerse dış hastanesine gidin diyormuş da ağzını açmıyor yediğin haltlarin sonucu tamam ben de pek iyi bakmadım da sen de niye tutup çektin yani off sinirimi çıkaramıyorum yaa
Reklam
22 Nisan ve doğalgaz hâlâ açık. 6 kelimelik mini hikaye.. Tamam 22 aslında yirmi iki yani iki kelime amaaan konumuz bu değil. Konumuz hiçbir zaman konuştuğumuz olmuyor sanki konuşurken (hadi tamam yazarken ki bu da aslında kendinle konuşmanın bir yansıması) orada değil de paralel bir evrende (dünya kesmiyor) rollenme içinde oluyor hissi.. Yani konuşurken bile söylediklerin ve düşüncelerin çarpışıyor.. Bu tabii ki ikiyüzlülük değil. Bir tarihe bir de olana bakın. Uyumsuzluk diz boyu.. Yani bu mevsimde böyle bir hava insanın içi kasvetle doluyor.. Tam böyle cıvıl cıvıl tekrar bir şeylere başlama hissini tadacak gibiyken gelgitli hâlleri ile bir gün yüzü görüyoruz bir de.. Bulunduğum yer itibariyle yazın gelmesini onaylanamıyorum ama kardeşim bıktırdın be. İnsan nasıl davranacağını kestiremiyor. Misal bugün çiçek gibi bir hava vardı göğe bakmanın faydalarını sayacağımız kadar.. Sonra hoop fena hâlde yağmur.. Bulut kardeşlerim bu yıl ayrı bir hüzünlüsünüz sanırım.. Biz berekettir deriz ama ya sen ne dersin?? Bu arada paylaşmadan önce doğalgaz nasıl yazılır diye baktım, ne yazık ki ayrı yazılıyormuş. :d bizim 6 kelimelik mini hikaye yalan oldu. Bize olanlar olmuş hâlâ düşündüğüme bakın.. Biz.. Siz değil ama. Ben ve içimdeki öteki sesler..
Her Neyse..
Bak ana, bak, yağmur ne güzel, diyordu. Bu yıl bolluk olacak, anbarlar dolacak. Hoop! Hop! Yağ yağmur yağ! Doyur susamış toprağı! Hoop! Hop! Toprak Ana sayfa:103
1000Kitap
Ik hou van jou, gelijk de roes, de lust, De min, de zoete pijn, de overgave, Het vuur dat brandt, de vlam die nooit verdwijnt, De hoop die lacht, de vrees die steeds bedreigt.
Aşk ve Şiir
Reklam
Reklam