Ne varsa, hepsini . Bölüyoruz. Yarıyoruz. Parçalarına ayırıyoruz. Her şeyi parça parça ediyoruz.
Sürekli "Kaç?" diye soruyoruz. Yorulursak en çok "Kaça?" deyip susuyoruz.,
Sadece kavramları değil, şeyleri de analiz ediyoruz.
Bölerek düşünüyoruz. Sadece düşünmek mi, bölmedikçe hissetmiyoruz da. Duygularımız da, düşüncelerimiz de bölük pörçük bu yüzden!