Hüsranda olan asırların sıralaması yapılsa, yaşadığımız asrın üst sıralarda olacağı kesin. Peki, elindeki reçeteyle şimdiye kadar ne yaptın? Ayrıca elinde reçete olanlara da şunu sor; reçetede yazan ilaçları alıp kullanmadığın sürece sadece yüzünden okuduğun bir reçetenin sana ne kadar faydası olur?
“Mecnuuuuuuuuuuuuuuun”!
“Hooooooooop”!
“Ne yaptın?”
“Neyi ne yaptım?”
“Genel diyorum yani,ne yaptın?”
“Ne yapayım,aynı”..
Ah be İsmail abi ne güzel kalbin var senin ne güzel umudun ne güzel beklentin o gemiyi bekleyenlere ithafen
'ben bir insandım' yaşadığımız olumsuz durumlardan bize kalan bir cümle haketmediğimiz şeylerin bize dönüşünü çok net bir şekilde anlatan bu cümle.. herkesin hayatından bir parça alarak yazmış Livaneli..Yine çok şey kattı çok şey götürdü..
bazı sırlar diyor Hekimoğlu acığa cıkmamalı..
ve ekliyor Hekimoğlu
Sırları verende ALLAH.. Böylece gidiyor ömür ve geliyor sen yine kalıyorsun ilk olduğun yerde ve günde..