Kim olarsa olsun, her ne zaman bir insanla ilişki kurarsan, onun hakkında vakar ve kıymetine göre nesnel bir değerlendirme çabası içerisinde olma.Onun iradesinin kötülüğünü, anlayışının sınırlılığını veya fikirlerinin tersliğini nazarı itibara alma; çünkü ilki seni kolaylıkla nefrete, ikincisi küçümsemeye götürür.Tam tersine dikkatini onun ıstırapları, endişeleri ve acıları üzerine yoğunlaştır.O vakit onun duygularını paylaşacak ve nefret ya da aşağılama yerine şevkat ve merhameti tecrübe edeceksin.