ZEINEX

ZEINEX
@hsndmr
per aspera ad astra
Sabah 7 ile akşam 7 arası öğrencilik
Tıp
12 Kasım 2000
26 okur puanı
Temmuz 2017 tarihinde katıldı
Kolundaki yaralar efendim? + Tutunurken öyle oldu Olric.. – Ya “Yüreğindeki yaralar…” Efendim? + Tutulurken öyle oldu Olric..! – Peki ya gözlerindeki suskunluk; ne Efendim ? + Hiç dokunma..! Sus Olric!.. – Sustum Efendim…
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Aramızdaki temel fark ne, biliyor musun? Sen insanlara baktığın zaman üniformalar, bayraklar ve din görüyorsun!" "Peki, sen ne görüyorsun bakalım?" "İnsan, sadece insan. Seven, acı çeken, acıkan, üşüyen, korkan bir insan."
Sayfa 153·Kitabı okudu
Edebiyat
Herkes birbirinden demagog.
Sayfa 242 - Everest Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Müthiş!
Yalnızlıkmış! Sen kimsin adını anacak yalnızlığın? Sen o şairlerin, sen o acizlerin yalnızlığını bilirsin ancak! Yalnızlık! Söyle bana hangi yalnızlık? Ah kim tadabilmiş yalnızlığı, kim? Kimse! Asla! Nereye gitsen peşinde geçmişin yükü, geleceğin yükü! (...) Bil ki mahkumsun yürümeye sonsuza dek sevdiklerinle, sevmediklerinle, sevenlerinle, pişmanlıklarınla, arzularınla, acılarınla, sevinçlerinle...
Sayfa 76·Kitabı okudu
Ne istediğimi kendimde bilmiyordum; hayattan korkuyordum, hayattan kaçıp uzaklaşmak istiyordum, ama gene de hayattan bir şeyler bekliyordum.
1000Kitap