“Dünyada hepimiz sallantılı ,korkuluksuz bir köprüde yürür gibiyiz.Tutunacak bir şey olmadı mu insan yuvarlanır.Tramvaylardaki tutamaklar gibi.Uzanır tutunurlar.Kimi zenginliğine tutunur ;kimi müdürlüğüne ;kimi işine ,sanatına.Çocuklarına tutunanlar vardır.Herkes kendi tutamağının en iyi,en yüksek olduğuna inanır…”