“Ama kendini bütün müzik eleştirmenlerinin üstünde görmüyor musun?” diye karşı çıktı kız. - Hayır hayır, şimdilik değil. Yalnızca bir birey olarak haklarımı koruyorum. Madame Tetralani’nin bir filinkini andıran sıçramalarının bana göre müziğin neden mahvettiğini anlatabilmek için neler düşündüğümü söylüyorum. Dünyadaki müzik eleştirmenleri haklı olabilir. Ama ben zevkimin yerine insanlığın bir ağızdan aldığı kararları koymayacağım. Eğer bir şeyi beğenmezsem, beğenmem, hepsi bu kadar. Ve türümün birçokları bir şeyi beğeniyor ya da beğendiklerini sanıyorlar diye aynı şeyi beğenmem için hiçbir neden yok. Beğendiğim ya da beğenmediğim şeylerde modayı izleyemem.