Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yalnızlık iyi bir şey değil. Batı dünyası tarafından körüklenen özgürlük diye tanınan aslında aciziyettir. İnsan aciz olduğu bir varlık olduğunu kabul etmeli. Kibir göstermemeli. Ne diyordu hadiste Yalnız kalanın dostu seytandir. Karar verirken bile birilerine ihtiyacın olur onay beklersin. Düşersen tutanın olur. Düşme, Allah düşürmesin ama sınav dünyasında olduğunu sana her zaman hatırlatan birinin yardımıdır. Bu özgürlük naraları esaret altında olmayan senin neden kulaklarında çınlatmak istiyorlar, bir düşün. Kurtulmak için cemaat ol. Zaman artık ahir. İnsanlar bir kaç sitenin tel avluya alınıp bütün ihtiyaçları orada karşılanan ve diğer insanların ne durumda olduğunu umursamaz bir tavıra sürükleniyor. Bu vahim durumun sonu ülkelerin işgaline kadar gidiyor. En küçük bireyden koca bir topluluğun umursamazlığına dönüşen bu safsatalara inanmayın.
"Gafil!.. Burada seni sıkan halk, muhit değil kendi mevkiindir; sen efendi olmak kabiliyerinde değilsin... Sen nizam, kanun gibi kayıtlara tabi olamayacak kadar serserisin... Muayyen bir daire, muayyen bir ikametgah seni sıkar, sana her gün değişen bir iş, her gece değişen bir yatak lazımdır... Ne yazık ki bunları daha şimdi anlayabiliyorsun...”